Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

  • Tusi

    Hi, my problem is that I can't call international and I have $10,37 balance on my credit, can you help me.

  • Ben

    @Tusi: Does the balance show up in the Skype program or only when you login to the Skype website?

    If it shows in the Skype software (upper left corner, just below your name), then you most likely use the wrong input format for the international number. This should be for example +31 111 111 111

    If the Skype credit in the software and on the Skype website don't match, you are using the wrong username in the Skype software.

  • d.rotteveel

    Heb skype op mijn mac gedownload, krijg allerlei welkomst berichten, maar geen beginvenster zoals op de andere pc.

    Hoe moet ik handelen?

  • cindy

    ik heb twee weken geleden betaald voor skype. mijn bel tegoed staat er nog altijd niet op .

    ik heb naar de bank gebeld en die zeggen dat het verstuurd is

    en ik vind nergens een e mail of tel van skype

    man toch hoe kan dit

  • Fer

    —– Original Message —–

    From: F XXXXXX

    To: noreply@notifications.skype.com

    Sent: Thursday, March 31, 2011 10:35 AM

    Subject: Fw: Bestelling nu betalen

    Hallo,

    Ik heb de betaling gedaan op 23-3-2011

    11,50 Af

    Rekening XXXXXX - X XXXXXXXXXXXXXX XX XXXXXXXXXXXXX

    Tegenrekening XXXXXXXX

    Datum 29-03-2011

    Mutatiesoort Internetbankieren

    Naam / Omschrijving

    Mededelingen Global Collect BV Skyp

    RBOSNL2A

    NL28RBOSO440339464

    Totaalbedrag: € 11,50

    Transactiedatum: 29-mrt-2011

    Bestelnummer: XXXXXXXX

    Bestelnummer had ik niet vermeld in mijn overschrijving sorry!!!!! maar mijn naam hebben ze toch?, hierboven bewijs van betaling.

    Ferry XXXXXX

    telf: XXXXXXXXXX

    —– Original Message —–

    From: Skype

    To: XXXXXXXX@casema.nl

    Sent: Tuesday, March 29, 2011 11:27 AM

    Subject: Bestelling nu betalen

    Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, waarop u niet kunt antwoorden.

    Hallo F Xxxxxxxx,

    Bestelling nu betalen

    Voltooi de betaling voor uw Skype-bestelling.

    Om te betalen

    1. Maak het precieze bedrag ad. € 11,50 over op deze rekening:

    Rekeninghouder: Global Collect BV

    Bank: RBS

    Plaats: Amsterdam

    Rekeningnummer: 440339464

    Swiftcode: RBOSNL2A

    IBAN: NL28RBOS0440339464

    2. Gebruik het betalingsreferentienummer: XXXXXXXXXXX NB: Dit betalingsreferentienummer kan maar een keer worden gebruikt. Als dit referentienummer door uw bank wordt geweigerd of als het referentienummer te lang blijkt, kopieer het dan naar de beschikbare ruimte voor beschrijvingen of opmerkingen.

    3. Het verwerken van uw bankoverschrijving en het crediteren van uw Skype-account duurt gewoonlijk 3 tot 7 dagen, maar soms ook langer. Is uw Skype-account na zeven dagen nog niet gecrediteerd, neem dan contact op met de klantenservice.

    Bekijk de afdrukvriendelijke betalingsinstructies

    Dit zijn uw bestelgegevens:

    Skypenaam: xxxxxxxxx

    Totaalbedrag: € 11,50

    Transactiedatum: 29-mrt-2011

    Bestelnummer: xxxxxxxxxxx

    Bestelstatus: in afwachting

    Hoe lang moet ik wachten?

    Wij sturen u een e-mail zodra uw aankoop is bevestigd. U kunt de status van uw bestellingen inzien in uw koopgeschiedenis.

    Een paar dingen om tijdens het wachten uit te proberen

    - Bezoek de Skype-winkel voor een nieuwe headset, webcam of telefoon.

    Tot snel weer,

    de mensen van Skype

    Wachtwoord vergeten · Accountinstellingen · Help · Servicevoorwaarden · Privacy

    Hulp voor Skype

    U kunt deze e-mail niet beantwoorden, maar als u hulp nodig hebt zijn wij te bereiken via onze helppagina’s.

    U kunt ook terecht bij onze forums.

    Bescherm uw wachtwoord

    Personeel van Skype zal u NOOIT via e-mail vragen naar uw wachtwoord. De vraag naar uw wachtwoord wordt enkel gesteld op de aanmeldingspagina voor Skype of op onze website, wanneer u iets wilt kopen of uw account wilt controleren. Uw aanmelding vindt altijd plaats via een beveiligde verbinding. Wij vragen u goed te controleren of het adres in uw browser exact als volgt begint: https://secure.skype.com. Er moet ook een hangslotje te zien zijn, dat aangeeft dat het om een beveiligde verbinding gaat.

    Wees op uw hoede voor e-mails waarin wordt gevraagd om accountgegevens of onmiddellijke actie. Pas op voor websites met ongewone adressen of websites die niet-officiële Skype-downloads aanbieden. Beveiligingsupdates en productupgrades worden beschikbaar gesteld op www.skype.com of zijn te downloaden via de upgradefunctie van de Skype-software.

    © 2003-2011 Skype Limited. Skype Communications S.a.r.l. 23-29 Rives de Clausen, L-2165 Luxembourg.

    Skype, geassocieerde handelsmerken en logo’s en het ‘S’-symbool zijn handelsmerken van Skype Limited.

  • skype

    Omdat dit een publiek forum is heb ik even alle privacy gevoelige gegevens verwijderd.

    Voor Skype support kun je terecht op http://support.skype.com/

  • Frans Bult

    Goede avond,

    Al meer dan een week krijg ik geen beeld als ik met iemand Skype.

    De ontvanger kan mij wel goed zien en horen.

    Zo nu en dan komt er dan een berichtje door dat et er iets mis is met het internet en wordt om even geduld gevraagd.

    Maar ook dat verandert niets aan het zwarte scherm.

    Ligt het probleem bij mij of misschien bij Skype of Internet?

    Als het bij mij ligt wat kan ik doen om het probleem op tre lossen?

    Bij voorbaat dank voor uw reactie.

    Groet,

    Frans Bult

  • veronica foks

    ik kan helemaal niet meer skypen. help help

  • veronica foks

    ik ben ook op zoek baar een telefoonnummer van de helpdesk van skype.

  • Ton

    kan sinds gisteravond niet meer skypen na 2 jaar zonder problemen. Alles opnieuw geinstalleerd, maar skype meldt dat het geen verbinding kan krijgen. E mail en internet werken normaal. Poortnummer gewijzigd ?? wie weet het?