Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

  • ko evertse

    ik heb nog meer als 19 Euro telefoon te goed.

    Door dat mijn computer het niet meer deed en daarna met herstellen heb ik op nieuw aangemeld bij Skype maar mijn telefoon te goed heb ik niet terug.

    Vriendelijk vraag ik U dit weer te herstellen.

    Bij voorbaat dank.

    ko evertse.

  • carl

    Hallo Dirk, Els, Henny en Slingeland,

    Ik ondervind hetzelfde, dit zijn maffiapraktijken en als je het er niet eens mee bent kun je het beste een klacht indienen bij een van de europese vertegenwoordigers bij Hans van Baalen en dan zullen ze wel een keer wakker worden en er wat aan gaan doen.

    Mijn voorstel is dat een ieder bedrijf en zeker telefoonbedrijven telefonisch en per mail bereikbaar moeten zijn zonder gebruikmaking van 0900 nummers en zoniet dan mogen niet in Nederland vertegenwoordigd zijn en voor Nederlandse bedrijven moet dit gekoppeld zijn aan een K.v.K inschrijving.

    Groeten,

    Carl

  • Loek

    Ik ben nu ik weet niet hoe lang op skype bezig met op mte mijn naam en paswoord om er in te komen maar ik krijg elke keer geen verbinding . En krijg steeds de vraag om dat in te vullen. Ik weet niet wat ik steeds verkeerd doe . Ik word er niet goed van.

    gr Loek

  • rose

    goededag

    ik heb een vraagje zijn er mensen die het telefoon nummer van skype gevonden hebben of een email adres ik keek op de site en kon het nergens terug halen

    ik heb tegoed op me skype naam gezet maar heb er nooit gebruik van kunnen maken' dit tegoed heeft er niet op gestaan' .

    nu keek ik op internet bij global collect bv en dit is het nummer 023-5671500 of www.globalcollect.com

    dus misschien kunnen jullie verder

    het is wel tijdens kantooruren dus moet maandag ff bellen

    hoop dat ik eruit kom en jullie ook met jullie klachten

    gr rose

  • j.a.reith

    Mijn vriend heeft vandaag skype gedownload en 20 euro via zijn mastercard voor zijn account betaald en daarna gaf skype aan dat zijn beltegoed 20 euro is.

    Echter klik je dan aan om te bellen dan staat er ,, uw beltegoed is 0"

    In tussen is mijn vriend zijn skypenaam en wachtwoord kwijt . Ik wil hem helpen . Kunt u mij een handvat geven , of wanneer ik het emailadres van mijn vriend aan u geef, hem zijn skypenaam en wachtwoord doormailen. Of kunnen wij u hier in Nederland bellen wanneer hij skype online heeft ?

  • edward

    wij zijn de familie norman. en wij haden 2 keer 11.49 gestort.

    en het geld is niet binnen gekomen. en wij willen graag het buitenland bellen:turkei

    en wij willen julie klantenservice nummer.

    om contact te maken.

  • edward norman

    wij wachten al drie weken en wij hebben skype tegoed betaald.

    wij willen jullie klatenservice nummer.

    jullie hebben ons wachtwoord geblokkerd.

  • Seng Yah

    Hoi,

    Ik heb een mobiel toestel Samsung Galaxys i9000, maar het wilt niet leukken om dowload met Skype.

    De sype naam van mij is:senholland met beltegoed 10.00 euro op staan.

    Mijn mobiel nr.:06xxxxxxxx.

    Ik hoop dat u mij kunt helpen met dit probleem.

    Groeten van Seng Yah

  • Silo 6 Harderwijk

    Er staat 15% btw op de facturen. Als ik ons btw nummer doorgeef kan dat er dan niet meer op.

    In Nederland kan ik dat niet boeken.

    Silo 6 Boekhouding

  • J.A.Lebon

    Hie zeg ik mijn abonnement op een “Online nummer” bij Skype op?