Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

  • lenie van dijk

    heb 26-07 via ideal internetbankieren een jaarabonnement betaald voor Portugal, maar..krijg “geen krediet”

  • Joost Adams

    L.S.

    In januari 2015 willen we een pilot met een e-health applicatie via tablets beginnen.

    Hiervoor is een groep video noodzakelijk op de tablets.

    Kan dit? En hoe moeten we te werk gaan?

    Met vriendelijke Groet J.Adams

  • mennodelange

    Telefoon nummer helpdesk Skyp.

  • Benninga

    Als er naar mij geskypt wordt zegt men dat ik niet on line ben Dat is wel het geval. Het groene tekentje met een v-tje erin geeft aan online ?

    Wat moet ik doen ?

  • hans

    hoe krijg ik namen van mensen die zijn overleden of ongewenst van de skype af

  • Herman

    Vandaag een zeer onduidelijk mail ontvangen dat mijn  abonnement van onbeperkt bellen  per 3 maanden wordt stop gezet en iik mijn Skype nummer kwijtraak.   Dit wil ik helemaal niet ik wil mijn nummer behouden… In deze mail wordt verwezen naar allerlei helppagina's … en/of hulp situaties …. maar kan nergens contact op nemen met Skype…. alles zit zo verstopt   kan het niet echt klantvriendleijk noemn…. Maar hoe kan ik nu voorkomen dat ik mijn  abonnement met bijbehorend nummer niet kwijtraak…. Zou daar graag een antwoord op krijgen

  • Herman

    Ik krijg ineens berichten van Skype, dat mijn  Skype telefoonnummer wordt opgezegd door Skype.

    En vandaag ineens een bevestiging , dat ik dit abonnement heb opgezegd…. >?????

    Alles is minder waar ik wil dit nummer ( 010-8928580 )  houden…..  Skype is met geen mogelijkheid te bereiken… verzand  in allerlei  skypescripts … maar een mailbox - telefoonnummer onbekend ….

    Hoe Hou ik mijn telefoonnummer…?????????

  • Dirk

    Ik heb skype account met de naam wal49mar ( Dirk W Stuip )

    Naar ik kan niet met de cam of telefoon werken vanaf de site

    Wand op mijn site zijn de cam en telefoon niet gekleur die rechts 

     boven in de hoek staan 

    Als ik er op klik ( de cam ) dan krijg ik blauw scherm en daar staad

       dat ik op JA moet klikken maar er gebeeurd niets