Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

  • andre

    verander je currency in us dollar. het tarief is hetzelfde als in euro.

    dus voordeliger daar de dollar goedkoper is.

  • J.Wijsbeek

    kan Exstra van menue niet openen is in grijs. Van beide laptops

    op de pc kan het wel

    Advies graag

  • ronny.zwaenepoel

    Ik heb 1 keergeld overgemaakt voor een Skype abonnement en tracht nu een telefoonnummer of emailadres te vinden waar ik Skype kan bereiken heb alle Skype programma s s nagelopen staat er ergens een adres

    we kan me helpen

  • Eric Goodwil

    Bij videoconferentie zie ik mijn gesprekspartner, echter het insert schermpje waar ik normaal mijzelf kan zien is blauw. Mijn gesprekspartner ziet mij ook niet op haar scherm. De klank komt wel door. Wat moet ik doen om mijn beeld naar mijn gesprekspartner en ook op het insert scherpje te zien.

    Alvast bedankt voor antwoord.

    Eric

  • isa grijseels

    Het is toch van de gekke om op een forum een contactadres van een bedrijf als Skype te moeten vinden,druk op de button wachtwoord kwijt niets ……geen contact adres te vinden geen customerservice ben ik nu stom is daar waar we google voor hebben. Waar is de klantvriendelijkheid. Normaal is dat het eerste wat je moet zien staan ,want als je het zonder hun kan oplossen op het internet ,lijden die mensen daart aan een klantfobie.

    Dacht dat er in Nedrland op zijn minst een telefonische helpdesk is …..

  • Henk

    Op de (nieuwe) computer van mijn zoon herkend skype telefoonnummers die op een willekeurig scherm staan. Er komt dan een skype icoontje bij te staan. Op mijn eigen (oudere)computer zou ik dat ook wel willen. Ik heb de nieuwste versie van skype geïnstalleerd maar het werkt niet. Wie weet hoe dat zit en of daar een oplossing voor is

    Henk

  • henny weima

    Hans_78 Schreef:

    ——————————————————-

    > Kan ik ook direct Skype bereiken bijv een helpdesk

    > .. ik kan niets vinden op hun site.

    > Weet iemand dit ??

    Verschillende keren heeft Skype al een vierdubbel bedrag van mijn rekening gehaald (ipv 11,50, vier maal 11,50). Op mijn Skype account wordt vervolgens niets bijgeschreven.

    Omdat Skype telefonisch en per e mail niet te bereiken is, bel ik het Visa creditcard bureau dan maar op. Zij zorgen er dan voor dat ik mijn geld terug krijg. Het is inderdaad schandelijk dat die Skype zich zo verstopt. Ik ga kijken bij welke ombusman ik deze klacht in kan dienen. Henny Weima

  • Richard Polak

    Ik heb al in 2006 Skype maar ik had het niet meer in gebruik.Nu kreeg het weer meteen terug maar moet nu weer email adres invullen gebruikersnaam staat er nog. Bij het opnieuw downloaden, lukt het weer niet, want dan komt toch weer mijn gebruikersnaam terug en wordt mijn email adres,door het aanschaffen een nieuwe pc ook een een nieuwe provider KPN kan ik er niet meer in komen

  • J D van der Woude

    Ik heb veel storing gehad en Skype verwijdert en daarna opnieuw gedownload.

    Nu ben ik mijn gedeponeerd geld kwijt. Hoe krijg ik dat restbedrag weer op mijn account

    Bij voorbaat dank

    J D van der Woude

  • Richard Polak

    Had Skype in 2006. Kan geen nieuwe code krijgen, het accept mijn nieuwe email adres niet