Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

  • Karel Boumans

    Hoe verwijder ik oude skypenamen die onbruikbaar zijn

  • P.H.M.Majoor

    Goedemorgen, er is een bedrag van 11.50 af getrokken van mijn creditcard, dit is ten onrechte omdat ik een gratis account heb gekregen tot eind december, wilt u dit bedrag terug storten, t.n.v. P.H.M.Majoor Plein 2000 77 1271KM Huizen bankrekening nummer 740632 ing bank. Bij voorbaat dank m.vr.gr. P.Majoor, Graag een bevestiging van deze mail en een antwoord ik wil mijn geld terug.

  • Wil nellen

    III heb 2x betaald maar het lukt me niet om Skype op mijn I Pad te krijgen.wil er eigenlijk mee stoppen enm

    En m,n geld terug. Er is de eerste keer 11,50 gestort en de tweede keer 18 euro.

  • Paul Mooren

    SKYPE de laatste maanden HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL !!!! slecht.

    Slechte verbinding. vervormde spraak. Problemen met verbindingen

    SKYPE doe er wat aan

  • John Langeberg

    Na een Skype-update van afgelopen nacht, is opeens m'n Skype-tegoed verdwenen. Wie weet waar ik moet reclameren ?

  • John

    Na een automatische Skype-update van afgelopen nacht, is opeens m'n Skype-tegoed verdwenen. Wie weet waar ik kan reclameren ?

  • Henny Beenen

    Op 26 februari heb ik 2 mails gezonden i.v.maandelijkse subscription, wat ik wil beeindigen.

    Ik vroeg hierbij het geld over te schrijven op mijn andere skypetegoed.

    Ik wil deze subscription van 3 maanden beeindigen en wel zo spoegig mogelijk.

    Ik vroeg U mij te berichten maar tot op heden nog geen bericht, MAG IK NU VAN U VERNEMEN?????

    met vr. groet,

    Henny Beenen,

    .

  • ronaldselbach

    kan geen contact maken met skype geen tel.nr ook geen email

  • G. de Serio

    …between: from as far as 2012 until the current date, I have payed the amounts of € 11.50 & € 25.00 (each twice).

    At both times I payed throught internet banking &, therefore, easy to retrace & prove.

    …Still, as now, those payments have been reported on my skype account, but never accredited???

    …my patience run out & I WANT THE CREDIT I HAVE PAYED FOR!!!

    …If I do not the right definition for this situation would be fraude &, as such, prosecutable by law…

    Awaiting for a prompt reply from you

    G. de Serio

    P. S.

    …I would not wait too long…

  • M.Golay

    Mijn accounts wil ik opruimen, door verkeerde instellingen werkt het niet meer.

    Daarom wil ik in contact komen met Skype.