Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

• Hans

Hans76 probeer dit eens

Met vriendelijke groet, Hans

Live chat allows you to use instant messaging to contact our Customer Services team via our website.

To be eligible for live chat, you have to belong to one of these groups:

• Skype Premium customers

• Skype Manager™ administrators

• Other groups of eligible paying customers

This service can be accessed via our website 24 hours a day, and is currently only available in English.

If you are a Skype customer, you can contact live chat support as follows:

1. Sign in with your Skype Name and password.

2. Select the topic you need help with and the problem you’re having. Some information that might help with your problem is displayed.

3. If the information doesn’t help, click Continue support request.

4. Select your contact method.

5. If you are eligible for live chat support, you will see an option to request chat support. Click the Start a chat button.

A live chat representative will ask you to describe your problem, and do their best to talk you through possible solutions.

If you are not eligible for live chat, then you can still contact us via email by following the same instructions as above.

• remco molenaar

hallo allemaal.

ik probeer in te loggen met skype naam mole_0875@live.nl maar lukt niet omdat ik het wachtwoord niet meer weet.

kunnen jullie mij een code geven voor een nieuw wachtwoord .

gr. remco

• G. J. M. van Megen

Ik betaalde steeds met Ideal. Nu wordt deze methode bij het bestellen van een aanvulling op het tegoed niet meer aangeboden. Om welke reden wordt Ideal nu niet meer aangeboden…? Ik wil nog steeds het saldo beltegoed aanvullen…maar .hoe moet ik dat nu doen…?

• dominicus boers

Ik heb 12-08-2013 geld over gemaakt van bestel num 763592007 van mislukt van mijn rekening

op datum 09-08-2013 voor abodement bellen 800minuten naar Indonesia maar nog steeds niet

gekregen wel geld op bank 440339464 bedrag van 23,99 cent bedankt.

• c.saccomani

wijzingen van e mail (c.saccomani@skynet.be)

c.saccomani

• d

psies…ik kan met de ene comp inloggen op skype maar met mij na andere neit…dan wo0rdt mijn gebr naqam en ww geweigerd…maar lun je skype benaderen??????? nEE DUWS VAN GEEN KANT….ergens sttat ook op internet dat ze dus hulp weigeren…ze zijn aargant tot de nete toe…je hebt het maar te doen met hun…klere klote skype

• Anneke

Is er uberhaupt iemand van jullie die antwoordt heeft gekregen van skype? Van alles geprobeerd mij lukt het in ierder geval niet 11.50 euro overgemaakt geen

beltegoed. Zo doe je toch geen zaken wat een balle tent.

• +W.L.Berkheij

Goede morgen ,mensen van Skype ik heb per

abuis 4 x €.11.50 betaald en dat moet 1 x zijn

Dus ik heb €.34.50 teveel betaald , hoe kan ik dat

terug vorderen.

W.L.Berkheij Bank nr.568310519

• patricia

hallo,

ik heb een nieuw account aangemaakt en geraak er niet meer op alleen op men oud

ik weet alleen men skypenaam nog want als ik wachtwoord vergeten ingeef met men mail adres kom ik steeds op men oud adres uit

kan iemand me helpen hoe ik in men huidig accout geraak aub????

groetjes Patricia

• ip blom-kamp

Ik wil graag een telefoonnummer om iets persoonlijk te vragen.

Het opwaardere voor mijn abonnement is helemaal fout gegaan .Wat mij veel meer geld kost wat ik niet kan betalen.

Vr Gr IP Blom-Kamp