Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

• georges meyers

skyp werkt niet meer

• Eis Bos

Geachte leden van Skype.

Kan nergens uw tel.nummer vinden, daarom contact via deze onpersoonlijke methode..

Probleem is: Skype werkta bij mij aanvankelijk prima, maar ongeveer een paar maanden geleden werkte alles nog wel, behalve dat ik wel de andere persoon kon zien en zag bewegen, maar die persoon zag mij niet. Ik zag links midden een blauw schermpje. Wat ik ook probeerde het lukte me niet. Heb Logitech zojuist gebeld. Zij vertelden dat de Logitech webcam goed werkte. Van hen een referentienummer doorgekregen, nl:110609-000214 als bewijs dat ik hen gebeld had..

Kunt u mij helpen dit probleem op te lossen.

In afwachting van uw antwoord

Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator

P.S. Ben morgenochtend niet bereikbaar

• Henri perez

Mijne heren,

Hierbij wil ik onder uw aandacht brengen dat het down loaden van de Skype Telefoonie

Tot op heden niet lukt. U kent het wel na eindelijk tehebben vernomene dat Skype is wel

geinstaalleerd, na ongeveer 25 minuten wachten, springt ineens een waarschuwings bericht, dat er een

“ fatale fout is opgetreden ” tijdens het down loaden .. !! ?? " Zorg dan dat het uit de wereld

verdwijnt…. Paginas lang zijn ingevuld door mensen die clagen , zijn we in nemaaling genomen door

Skype ? Is het een serieuse firma die alleen mensen wil blij maken met een doode mus ? ? ?

En nu wat heeft Skype voor oplossing, hoeveel keren nog moet ik weer Skype down loaden ?

Ik hoop dat u me gauw dat geeft en dat ik eidelijk mag skype gebruiken, als soveelen anderen .

Mijn hartelijk dank , Henri uit Amstelveen.

• E.F.SPIJKER

L.S.

ik heb een nieuw aansturings systeem op mijn p.c. daardoor ben ik mijn vorig skype tegoed kwijt geraakt.

Inmiddels heb ik weer geld overgemaakt naar skype maar per ongeluk op mijn oude naam

, wat helaas niet is bij geschreven .

Later heb ik het op mijn nieuwe naam weer laten bijschrijven maar ik weet niet hoe ik de vorige bedragen kan terug krijgen.

vr. gr.

E.F SPIJKER

• Hans Aussen

M. Ik heb op 25 juli 2011 mijn abonnement verlengd door Euro 28.75 over te maken. Wie schetst mijn verbazing dat u bevestigt Euro 12,65 te hebben ontvangen. Ik voel mij bestolen en verzoek u beleefd mijn Skypegoed met Euro 14,00 te vehogen. Op mijn rekeningafschrift van de ING-bank van die datum staat ook werkelijk Euro 28,75 afgeschreven.

Uit zakelijk oogpunt zou ik het ook wel bijzonder logisch vinden dat u mij na controle op deze informatie antwoord geeft en voor de corrctie van mijn Skypetegoed zorgt waarvoor bij voorbaat mijn dank. Ik blijf graag bij Skype maar indien dit niet wordt geregeld zoek ik mijn heil elders.

M.v.g Hans Aussen

P.S. Mijn telefoonnumer is eventueel xxxxxxxxxx (Nederland)

// Telefoonnummer verwijderd door moderator; dit is een publiek forum en geen officiele Skype helpdesk.

• J.M.A.Mangroe

To everyone who reads this.

I've got a cut of Skype for 11.45 including world wide I can bellen.Hierna I paid 11.45 euros after I found out that in the world of Skype Suriname is.Ik have not found the right subscription canceled but so far I do not get back the amount paid.

Mail does not make sense, there is no draft response.

I think that Skype is not a decent company.

People look forward to sckype.

• feyaerts

ik heb nog maar net skype aangevraagd (reeds tweemaal)

de bevestiging kreeg ik tweemaal in het frans,waarna ik steeds

alles in het frans kreeg???????

• els vrijdag

hallo, heb hetzelfde probleem….zit nu in spanje heb steeds een tegoed gekocht, nu een abonnement genomen en kan niet naar nederland bellen vanuit spanje…lang gezocht naar helpdesk van skype. is onvindbaar!! echt balen! ben bang dat ik mijn 12 eurootjes kwijt ben.

• Geluk P.K.

Waarom is SKYPE niet in de lucht in Zeeuws-Vlaanderen via Zeelandnet. Zeelandnet zelf heb ik al gevraagd maar het is buiten hun kunnen.

• karel

als ik skype verwijder en opnieuw instaleer krijg ik dan mijn oude skype naam terug of moet ik een mieuwe maken