Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

• E Hoffman

Ik heb een abonnement onbeperk bellen .er is iets mis gegaan ik heb dus een andere skypenaam; wat gebeurt dan met mijn abonnement? ik heb geprobeerd om weer beltegoed te kopen maar ik krijg niet wat ik vraag , vandaar dat ik de betaling niet heb voltooid

• J.Terlou

er wordt steeds gevraagd hoe skype te bereiken is, maar antwoorden zie ik nergens

• rene_sala

Geacht Skype team ,

Fijn dat er Skype is ,

Nu me vraag ; zou U me kunnen uitleggen hoe ik Skype te gebruiken

op een Nokia Lumia 8oo WP 7 WP 7.5

Bij voorbeeld een nieuw nummer in toetsen en welke telefoon boek moet gebruiken en ander bediening gebruik .

Ik maak wel reclamen maar wet zelf niet hoe het werkt .

Heeft U ook een help desk telefoon nummer .

Met vriendelijke groet R G Sala

• Henriette Overpelt-Vermeer

Goedemiddag,

We hebben skyp tegoed aangeschaft, maar kunnen niet bellen!

Nu zouden we de helpdesk willen bellen maar daar vinden we géén tel. nummer of

email adres van.

En we zijn niet de enige die er naar vraagt heb ik gezien.

Graag informatie, alstublieft.

• Marc PC

dit zijn de juiste gegevens :

Welcome to Skype HQ

Skype Communications SARL

23-29 Rives de Clausen

L-2165 Luxembourg

Company No: R.C.S. Luxembourg B100.468

VAT: LU 20981643

Business License granted by the Luxembourg Ministère des Classes Moyennes, du Tourisme et du Logement: 00136239/2

contactus@skype.net

Met vriendelijke groeten Marc

• hanskakes

Ik heb een nieuwe Visa kaart met een ander nummer. Skype kan nu niet incasseren. Inloggen mislukt omdat ik wachtwoord niet meer wist. Nieuw wachtwoord opgevraagd. Dit via copieren en plakken ingevoerd met mijn skypenaam. Krijg echter de melding dat wachtwoord of gebruikersnaam fout is.Kom niet in mijn accoiunt, en kan daardoor niet mijn betalingsgegevens wijzigen.

• Lehmann P.F.

Geachte Skype,

Helaas door omstandigheden is tijdelijk betalingen via mijn creditcard niet mogelijk.

Graag wil ik de betaling van 11,50 euro via internetbankieren regelen.

Maar helaas kan ik nergens in uw website uw bankrekeningnummer vinden.

Hartelijk dank,

Met vriendelijke groeten Lehmann P.F.

• Genevieve

Ik heb 5 juni beltegoed op skype gekocht. ik heb er 11,50 euro voor betaald en ik heb nu maar 4,50 euro. Ik vind dit heel raar want ik heb helemaal niet gebeld omdat mijn beltegoed pas gister is geleverd. Ik heb voor de zekerheid 4 keer mijn belgeschiedenis bekeken en het geeft aan dat ik geen telefoon gesprekken heb gevoerd. kortom ik wil mijn 10 euro beltegoed en ik vind dat skype zijn gegevens beter na moet gaan en een duidelijke weergave van hun E-mailadres of telefoonnummer moet geven.

gr,

Genevieve

• Monique Van Endert

Beste skype,

Hoe kan ik heb 2 berichten geplaatst op skype en kan deze niet verwijderen, kan u mij zeggen hoe ik dit moet doen heb al alles geprobeerd.

Vriendelijke groeten

Monique

• loggia

Ook ik kan niets of niemand bereiken.

Ik heb het volgende probleem, ik betaal met een creditcard, heb äutomatische betaling" uitgevinkt, maar toch blijven ze automatisch geld bijboeken. Ik heb nu de creditcard verwijderd, maar toch blijft het aangeven dat ik met de creditcard betaal.

Hoe kan ik dit wijziging zodat ze niet meer automatisch kunnen afschrijven?

Wie oh wie kan me helpen?