Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

• Hans Cornelesen

Hallo !

Ik heb ook € 11,50 betaald maar het is niet toegevoegd aan mijn account. Hoe los ik dit op ?

• Kees Hoornstra

ik kan mijn account pagina niet zichtbaar krijgen op mijn scherm van de pc

• Jona

Ik heb hetzelfde probleem. Hoe heb jij het opgelost?

Graag je reactie

• jurgen thys

Leuke reclame , krijg je om 3.30u binnen.

In holland slapen de meeste mensen dan! Schrok me rot.

Dus; skype? No Thanks also so easy to contact. what a f******* company.

• rishi harhangi

Ik heb gisteren avond geld overgemaakt naar mijn skype account maar

Heb het niet gekregen op mijn skype hopelijk komen ze snel met een oplossing

• dirkobbes

help mij aub. ik heb te veel aanmeldingen, namen en wachtwoorden. niemand herkent bumblebee. daarom wil ik mijn eigen naam. Ben er al heel lang mee bezig maar krijg het niet voorelkaar. Ben dus een dumbo. groet

• r.van tilburg

ik heb van morgen een skyp bel te goed gekocht via het internet.het is al van mijn bank af gesreven.11.50 eur.

maar het staat nog steeds niet op.kan dus niet bellen. mijn skyp naam.rain642

• Laura

Tot twee keer toe via ideal geld gestort voor opwaarderen skypetegoed is van mijn bankrekeing afgehaald maar niet opgewaardeerd op mijn skypetegoed.

Fijn en dan kan je niemand bereiken wat te doen.

• Trice Vreeling

Ik heb het zelfde probleem, gisteren 5 euro skypetegoed gekocht, nu nog niet bijgeschreven. Waarom kan je Skype niet gewoon mailen of bellen?

• frank.vandenberg3

ik heb 2 bankafschriften van 3 mei 2013 1 voor abonement canada plus skypetegoed voor 11,58 die is wel weergegeven op skype account ,en een van 11,50 die niet is weergegeven zou fijn zijn als jullie die alsnog bijschrijven en me nog even n, mailtje sturen hoe dit kon gebeuren groetjes frank