Ik reageer hier op onderstaande mail, heb ik er maar even bij ingeplakt.
Dit aangegeven telefoonnummer is een onbruikbaar nummer. Ik wil ze ook echt spreken omdat men tegenwoordig beveiligheden en controlevragen heeft weggehaald alvorens de betaling kan worden gedaan. Ik ben net bij de bank geweest, en kennelijk is het op dit moment nog niet verplicht om in mijn geval een ING - controlevraag uit te voeren alvorens de betaling plaatsvindt.
Vroeger was dit wel zo, ik heb dit meerdere keren gehad, en vond het prettig als mijn bijvoorbeeld mijn dochter, wanneer ze met skype betaald belde naar haar Oma, die zonder computer zit, dat kon doen door alleen een skypenaam en wachtwoord in te geven.
Nu is het zo, als je in skype bent ingelogt kan je je skype account ophogen door op de juiste knoppen te drukken, en de controlevraag die mijn dochter niet kent, is niet meer nodig. Dus mijn dochter kan onbewust of bewust, wat ook de reden is. zo heel lang bellen. Vooral ook omdat skype automatische ophoging heeft. ALs het saldo 2 euro bereikt wordt er automatisch 10 euro bij afgeschreven. Dit kan je uitschakelen in skype, Maar ook weer inschakelen. Dus ik zie dit als een groot probleem en ga naar andere methoden op zoek in de toekomst.
Heb e.e.a. nu zo aangepast dat het van een creditkaart gaat met een zeer beperkt bedrag er op, en waarmee je ook niet rood kan staan. Maar het vergt wel heel veel moeite.
Ik hoop dat die verplichte beveiliging er snel weer op komt. De ING vertelde mij waarschijnlijk dit jaar nog!
Ik wil die gasten van skype nog steeds graag speken hierover. Onacceptabel deze beveiliging er zomaar af te halen en ook nog het automatisch uploaden weer op ja te zetten zonder dat ik er zelf heb aangezeten. Dit riekt naar bedrog en diefstal!!
Groet,
Arjan
=============================
Gepost door: Bagspoint ()
Datum: 16 december 2012 15:40
Skype Head Office
Skype Technologies S.A.
23-29 Rives de Clausen
L-2165
Luxembourg
Skype Email Support
contactus@skype.net
Skype Customer Service
Phone: 011312033333 (This is a Netherland number. If this phone does not work, drop an email to Skype. Also dont forget to update us with a Skype phone, if you have got one.)
Best Answer - Chosen by Asker
It's an international call.
Administrative Contact:
Hostmaster, Hostmaster admin@skyper.net
Skyper Limited
P.O. Box 75538
Amsterdam 1070 AM
Netherlands
011312033333