Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

• tom wessels

Op 7 Dec 2012 heb ik € 10,- overgemaakt van mijn bankrek. 3588342 naar Global collect BV dat is nooit op mijn Skyppe account terecht gekomen

Daarna heb ik 11,50 overgemaakt en dat kwam wel op mijn account terecht. Kunt U die € 10, alsnog op mijn account zetten of anders terugstorten op mijn rekening!

Skypenaam towessels? alvast dank. Tom Wessels

• arjan

Ik reageer hier op onderstaande mail, heb ik er maar even bij ingeplakt.

Dit aangegeven telefoonnummer is een onbruikbaar nummer. Ik wil ze ook echt spreken omdat men tegenwoordig beveiligheden en controlevragen heeft weggehaald alvorens de betaling kan worden gedaan. Ik ben net bij de bank geweest, en kennelijk is het op dit moment nog niet verplicht om in mijn geval een ING - controlevraag uit te voeren alvorens de betaling plaatsvindt.

Vroeger was dit wel zo, ik heb dit meerdere keren gehad, en vond het prettig als mijn bijvoorbeeld mijn dochter, wanneer ze met skype betaald belde naar haar Oma, die zonder computer zit, dat kon doen door alleen een skypenaam en wachtwoord in te geven.

Nu is het zo, als je in skype bent ingelogt kan je je skype account ophogen door op de juiste knoppen te drukken, en de controlevraag die mijn dochter niet kent, is niet meer nodig. Dus mijn dochter kan onbewust of bewust, wat ook de reden is. zo heel lang bellen. Vooral ook omdat skype automatische ophoging heeft. ALs het saldo 2 euro bereikt wordt er automatisch 10 euro bij afgeschreven. Dit kan je uitschakelen in skype, Maar ook weer inschakelen. Dus ik zie dit als een groot probleem en ga naar andere methoden op zoek in de toekomst.

Heb e.e.a. nu zo aangepast dat het van een creditkaart gaat met een zeer beperkt bedrag er op, en waarmee je ook niet rood kan staan. Maar het vergt wel heel veel moeite.

Ik hoop dat die verplichte beveiliging er snel weer op komt. De ING vertelde mij waarschijnlijk dit jaar nog!

Ik wil die gasten van skype nog steeds graag speken hierover. Onacceptabel deze beveiliging er zomaar af te halen en ook nog het automatisch uploaden weer op ja te zetten zonder dat ik er zelf heb aangezeten. Dit riekt naar bedrog en diefstal!!

Groet,

Arjan

=============================

Gepost door: Bagspoint ()

Datum: 16 december 2012 15:40

Skype Head Office

Skype Technologies S.A.

23-29 Rives de Clausen

L-2165

Luxembourg

Skype Email Support

contactus@skype.net

Skype Customer Service

Phone: 011312033333 (This is a Netherland number. If this phone does not work, drop an email to Skype. Also dont forget to update us with a Skype phone, if you have got one.)

Best Answer - Chosen by Asker

It's an international call.

Administrative Contact:

Hostmaster, Hostmaster admin@skyper.net

Skyper Limited

P.O. Box 75538

Amsterdam 1070 AM

Netherlands

011312033333

• mbouhou

geachte, heer , mevrouw

ik heb 11,50 euro betaalt voor dat ik kan bellen maar ik kreeg elkekeer dat ik moet n code moet intoetsen maar ik heb geen code , kunt u meschien voor mij dat regelen a u b

mij bestellen nummer is 701438537

transactie datum24 01 2013

• Lisette Cohen

Ik heb vrijdag om half9 25 euro Skype tegoed gekocht. Excl. BTW

Het is nu maandag en ik kan nog steeds niet bellen omdat het er niet opstaat. Wel is het onmiddellijk afgeschreven van mijn bank.

Kunt u dit voor mij nakijken? Het is de eerste keer dat dit gebeurt. Tot nu toe stond het geld er onmiddellijk op.

• L.Cohen

15.55.03.219 - GLOBAL COLLECT B.V. - AAN GLOBAL COLLECT B.V.,NL14RABO 0155503219,SCT201302018748100000 0013916,743702046720 00200005828 29657 704320698 Skype Technologi es A/S

Op 1 februari heb ik 28,75 Euro overgemaakt mbt Skype tegoed.

Nog steeds is dit niet op Skype beland terwijl het wel van mijn rekening is afgehaald.

Kunt u mij vertellen hoe dat komt en waar dat geld gebleven is?

Hartelijke groet,

Mevrouw L.Cohen.

elisjewa47 is mijn Skype naam.

• J Akkerman

Skype naam joan.akkerman1

wachtwoord

Ik heb bericht gekregen van Skype dat ze niet op onze internet kunen komen, daardoor akn ik niet Skypen. ..

Zou het kunnen doodat we wifi nr 86916 hebben?, als dat zo is kunt U er dan voor zorgen dat het in orde komt?

Alvast bedankt

* Bericht van de moderator: Ik heb het wachtwoord verwijderd. Deel NOOIT uw inloggegevens op publieke fora, dat is vragen om problemen.

• Dina.Fluks

GEACHTE HEER DAME

DAAR IK 6 DAGEN GELDEN 23 EURO HEBT BETAALD KAN NOG STEEDS NIET BELLEN

IK BEN NU IN PORTUGAL EN MOET ZO SNEL MOGELIJKE BELLEN KUNT U DAT VOOR MIJ REGELEN

BIJ VOOR BAAD DANK MEVR D.FLUKS MIJN SKYPE NAAM ( dinafluks1 )

ADRES SPORTLAAN 36 UITHOORN NEDERLAND

• spelbreker2000

graag de telf nummers van mijn skype adressen

• gert

Gisteren kwam ik met mijn wachtwoord en skypenaam niet meer in Skype. Steeds weer kreeg ik te zien: controleer uw wachtwoord of skypenaam. Maar die zijn juist. Moest nieuwe skype aanmaken maar nu ben ik al mijn contacten kwijt. Ik wil dat herstellen, dus weer terug naar mijn oude account. Maar hoe??

N.B. ik ben indertijd van msn min of meer automatisch overgegaan op Skype

• Gert Tack

Heb 3dagen geleden tegoed van 11.50 dus 10 euro gekocht en is niet bijgeschreven wel afgeschreven!! waarom duurt dat zo lang eerste keer stond het binnen 2 min. op ben ik dat geld nu kwijt! of zijn ze in slaap gevallen