Vraag om onmiddelijke telefonische ondersteuning skype
Ik heb al 2x 11,50 betaald maar nog geen beltegoed,schandalig dat ik hier voor moet bedelen,daarom eis ik dat het tegoed bijgeschreven wordt bij me skype tegoed,zo niet zal ik geen gebruik meer maken van uw diensten,ik heb een bevestiging gekregen dat het bijgeschreven stond maar weinig kans(kut SKYPE)
Al sinds begin 2012 wacht ik al op een fatsoelijk antwoord van Skype. Ik krijg het maar niet voor elkaar te telefoneren ondanks het feit dat ik het echt goed doe. Ik krijg in de demo wel aan de praat maar kan dus niet horen of gebruiken van de telefoon.
Vroeger was dit wel nders toe kreeg ik tenminste een fatsoenlijk antwoord. Nu heb ik al een vermogen besteed aan benodigde aansluitkosten maar NIMMER enig antwoord ontvangen.
Dat is pas echt onfatsoenlijk!!!
Op 30-09-2012 heb ik € 59,50 overgemaakt voor een nieuw jaar Skype, terwijl naar later bleek 50 % t.w. €.29,75 voldoende was.
Omdat ik in het overzicht niet kon zien, dat het bedrag ontvangen was en niet wilde, dat mijn abonnement zou ophouden te bestaan, heb ik 14-10-2012 alsnog €. 29,75 betaald. Skype heeft daarna mijn abonnement verlengd tot 7-10-2014. Dus 2 jaar abonnement. Maar mijn reclameren waar de te veel betaalde €. 29,75 blijft, blijft onbeantwoord. Ik wil nu zo langzamerhand wel eens antwoord!!!!
Skype zo langzamerhand zie ik dit bedrijf als oplichters, betalen ( ik heb op 07-12-2012 € 28,75 betaald) dan niet het geld op je saldo weergeven en opwaarderen totaal onbereikbaar geen mail en geen telf. nr
Er zijn betere en goedkopere aanbieders die net zo goed zijn en wel een fatsoenlijke klanten service hebben
Marten
Skype Head Office
Skype Technologies S.A.
23-29 Rives de Clausen
L-2165
Luxembourg
Skype Email Support
contactus@skype.net
Skype Customer Service
Phone: 011312033333 (This is a Netherland number. If this phone does not work, drop an email to Skype. Also dont forget to update us with a Skype phone, if you have got one.)
Best Answer - Chosen by Asker
It's an international call.
Administrative Contact:
Hostmaster, Hostmaster admin@skyper.net
Skyper Limited
P.O. Box 75538
Amsterdam 1070 AM
Netherlands
011312033333
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?