Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

• J. Goossens

Ik kan Skype niet openen op laptop. Krijg helemaal geen reactie met rechter toets. Met linker komt er een driehoekje in logo van Skype met tekentje.

Hoe los ik dit op?

Groeten,

J. Goossens.

• Annett Krantz

May 26 14:17 +31641037058 Call Forwarded €3,200

This call was forwarded from dirtypax

May 26 14:14 +31641037058 Call Forwarded €0,320

May 15 11:58 +31641037058 Call Forwarded €0,000

• michiel bakker

Beste, Tijdens een chat via Skype gebeurt het volgende: het gaat een tijdje goed en dan ineens kan degene, waarmee ik chat alleen nog zien, dat ik wat typ, maar ontvangt niets meer. Ik ontvang wel haar berichten. Zeer vervelend. Wat is het probleem? mvg Michiel

• francescoromano123

ik heb 21.99 € via ING bank verzonden voor mijn abonnement van Mei 2013 maar helaas geen bel goed ontvangen

• Walter Dehaen

Geachte,

Heb bestelling geplaatst 11,50 euro maar ben vergeten bestelnr. in te vullen.

Bestelnr. is : 408774027760

Naam:Dehaen Walter-Putberg 58 te 1730 Asse

Bestelling gedaan op 04 juni via Global Collect-Fortis.

Gelieve mij te verontschuldigen voor deze vergetelheid.

mvg

Walter Dehaen

• m.gebbing

skype wiol niet opstarten

wachtwoord vergeten

niuw wachtwoord gekregen werkt niet

en nu??????????

• suniel jagroe

goeiendag,

Ik heb een vraagje ik heb een webcam gekocht, maar ik zit met een probleempje , ik heb het geïnstalleerd het is wel gelukt, maar bij de 2e stap moest ik mijn profielinformatie invullen het is ook gelukt en op het einde moest ik invoeren bovende tekst invoeren stond het geschreven, maar het was niet gelukt, ik zag geen enkele tekst kunt u mij a.u.b. daarmee helpen. Bij voorbaat dank.

Mvg,

S. Jagroe

• p.aarab-Stuiver

kunt u mij aub helpen , Ik heb bij jullie beltegoed gekocht,maar het is niet bijgeschreven.

Het is wel afgerekend,dus wil ik daar ook graag waar voor hebben ,,anders moet ik andere stappen gaan ondernemen.

hoop snel daar een antwoordt op te krijgen. alvast bedankt.

• Trice

Heb al 3 dagen geleden 10 euro betaald, is afgeschreven maar niet bijgeschreven.

Hebben jullie het bedrag bij 400 minuten abonnement gecrediteerd? Deze heb ik geannuleerd!

• paul

kan geen skype tegoed kopen via ideal wat is er mis totaal geen info bij jullie.

zorg eens voor een email adres.