skypename en wachtwoord geven geen toegang tot skype

  • Franc Assen

    Ik heb reeds vele malen getracht met mijn Skype name en password bij mijn Sype account te komen. Tot op heden is mij dit niet gelukt. Ik heb al 5x een mail van u ontvangen met een Token voor wachtwoord resetting en de codes handmatig moeten invoeren. Maar deze werden telkens niet geaccepteerd.

    Professionele ICT bedrijven hebben getracht mij on-line te helpen en vanmorgen heb ik telefonisch kontakt gehad met Microsoft. Maar geen van de medewerkers hebben mij kunnen helpen.

    Het enige wat ik wil is duidelijkheid. Wat verhindert de toegang tot mijn Skype name: Franc Assen. Of is de combinatie wachtwoord en mailadres onjuist. Zo ja, wat is die dan wel.

    Een nieuw account aanmaken is voor mij geen optie omdat ik dan alle Skype adressen kwijt ben.

    Ik hoop van u te vernemen wat ik moet doen om dit te verhelpen.

    Heb alle technische support on line al nagekeken. Ik kom telkens bij hetzelfde uit.

    Ik hoop dat u me kunt helpen. Bij voorbaat mijn dank.

    Met vriendelijke groet,

    G.M.F. Sonneville.

  • jh.erades

    Ik heb alles geprobeerd ik kom al dagen niet op Skype me gebruikersnaam en wachtwoord telkens ingevoerd maar elke keer krijg ik als antwoord voer opnieuw in maar dat werkt ook niet .Ze vragen steeds om een nieuw account aan te maken maar dat doe ik niet anders ben ik al mijn contacten en profiel kwijt .HELP ME A.U.B. ik kom er niet meer uit dank U.

  • Noel

    Hallo,

    Ik denk dat de oorzaak van jou probleem is dat skype je mac adres geblokkeerd heeft. Dit doen ze als ze zien dat er meerdere accounts lopen via jou IP adres. Ik heb hetzelfde en kan dus skype niet meer gebruiken omdat ze zeggen dat je skype gehackt is.

    Ik gebruik skype voor mijn werk en had een betalend premium abonnement en dat heeft men ook geblocked omdat ik 5 accounts heb ik vrouw en kinderen allemaal apart.

    Ik heb meerdere malen met hun gecommuniceerd maar krijg geen oplossing.

    Ik raad iedereen aan als je skype gebruikt om echt te bellen dus skype-telefoon stap aub over naar een ander VOIP programma zoals voipbuster. Dit is vele malen efficienter dan skype.

    Ook is het daarbij goedkoper.

    Als je skype gebruikt alleen om te chatten of skype to skype dan kun je jou probleem oplossen door je mac-adres van je PC te veranderen.

  • gerrie brunink

    ik ben mijn skypename vergeten en ook mijn wachtwoord