Ik heb reeds vele malen getracht met mijn Skype name en password bij mijn Sype account te komen. Tot op heden is mij dit niet gelukt. Ik heb al 5x een mail van u ontvangen met een Token voor wachtwoord resetting en de codes handmatig moeten invoeren. Maar deze werden telkens niet geaccepteerd.
Professionele ICT bedrijven hebben getracht mij on-line te helpen en vanmorgen heb ik telefonisch kontakt gehad met Microsoft. Maar geen van de medewerkers hebben mij kunnen helpen.
Het enige wat ik wil is duidelijkheid. Wat verhindert de toegang tot mijn Skype name: Franc Assen. Of is de combinatie wachtwoord en mailadres onjuist. Zo ja, wat is die dan wel.
Een nieuw account aanmaken is voor mij geen optie omdat ik dan alle Skype adressen kwijt ben.
Ik hoop van u te vernemen wat ik moet doen om dit te verhelpen.
Heb alle technische support on line al nagekeken. Ik kom telkens bij hetzelfde uit.
Ik hoop dat u me kunt helpen. Bij voorbaat mijn dank.
Met vriendelijke groet,
G.M.F. Sonneville.