balk in het venster bij video kontakt

  • asteri

    Hallo allemaal,

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zit met het volgende.

    Tijdens video contact met Skype blijft de zwarte balk met daar het blauwe ballonnetje, de microphone en de camera het “plus”teken en de rode telefoon alsmaar in het beeld. Zeer hinderlijk,

    Ik heb sinds kort een nieuwe pc met Windows 7, hiervoor op mijn oude PC verdween deze balk als ik de muis niet gebruikte, en pas als ik de muis in het venster schoof kwam die balk weer tevoorschijn.

    Hoe krijg ik het weer op deze manier?? Nu blijft die zwarte balk alsmaar zichtbaar en verstoort het beeld.

    Dank voor je antwoord

    asteri

  • Guy

    Hoi,

    heb je al een oplossing voor dit probleem ? Ik zit er namelijk ook mee en vindt ook nergens een instelling om het af te zetten.

    Dank

  • asteri

    Nee, helaas niet, ik heb me suf gezocht maar die snertbalk blijft

    groet

    asteri

  • asteri

    heeft echt niemand een oplossing????

  • asteri

    Na de update van Skype is het probleem opgelost, die nare balk is verdwenen en werkt weer zoals voorheen!!!

  • wolfs rene

    Geachte,,,

    Bij mijn weten heb ik mij niet aangesloten bij Skype voor “Skype Premium” of wat ook.

    Ik zie nu dat op 17 november 2013 er 48,16€ van mijn rekening is gepikt door skype.

    Er is zelfs een bestelnummer zijnde 788434162, bij deze eis ik dat U mij een copie stuurt van de bestelbon die ik getekend zou hebben.

    Hoe komt skype aan mijn rekening nummer en de volmacht om geld van mijn rekening te stelen??

    Ik heb door U gratis aangeboden groepsvideo voor een maand gehad over zovele maanden terug 10 maanden.

    Daar heb ik geen gebruik kunnen van maken aangezien groepsvideo niet werkte.

    Dus eis ik dat u mij de som van 48,16€ terug stort op mijn rekening.

    Dat er voor de toekomst zeker niet meer van mijn rekening word gepikt zonder mijn duidelijke toestemming.

    Ik geen groepsvideo gebruik en nodig heb, ik eis dat u mij mijn geld terug stort en de groepsvideo afsluit.

    Ik verwacht een duidelijk en klaar antwoord met de nodige bewijzen voor eind van dezae maand.

    Indien U zich zou indekken door te vermelden “ dat behoort niet tot onze bevoegdheid” eis ik dat u mijn mail overmaakt aan de bevoegde dienst.

    Hoogachtend.

    Rene wolfs.