skype tegoed

  • Lisette Cohen

    Goede middag,

    Gisteren, 18 april heb ik 25 euro minus btw, gestort op jullie rekening. Het geld is niet toegevoegd aan mijn Skype tegoed. Dit is de tweede keer dat dit gebeurd is.

    Hoe los ik dit op? De vorige keer heeft het te lang geduurd voor dat gebeurde.

    Ik hoop dat u mij zo snel mogelijk kan helpen, temeer omdat ik bijna alles doe via Skype.

    Vriendelijke groeten,

    Lisette Cohen.

  • Rhaiza

    Goedemiddag,

    Gisteren 20 april 2013 rond 15.00 heb ik €10,- tegoed gekocht voor mijn skype. Ik heb via ideal betaald en is dus gelijk van mijn rekening afgeschreven maar nog niet toegevoegd aan mijn account. Mijn saldo skype tegoed is vandaag nog steeds €0,-. Normaal gesproken wordt dit gelijk bijschreven. Hoe kunnen we dit oplossen? Hoe snel kan mijn toegoed bijgeschreven worden??

    Ik hoop dat mijn tegoed zsm bijgeschreven wordt.

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet.

    Rhaiza Bonifacio

  • À.meulenkamp

    Gisteren 11,50 betaald voor Skype, is niet bijgeschreven, wel afgeschreven bij mij.

    Wilt u het even nakijken en het alsnog bijschrijven.

    Bij voorbaat dank

    Met vriendelijke groet,

    À.meulenkamp

  • Maike Saes

    Ik heb voor een jaar Skype tegoed gekocht 120minuten per maand bellen naar vaste telefoon.

    Vandaag 12 juni word door Skype gevraagd op ik de verbeterde Skype wil installeren en ja dat heb ik gedaan met het gevolg dat ik opnieuw mijn gegevens in moet vullen…wachtwoord was niet goed,10 keer geprobeerd dus maar een nieuw wachtwoord aangevraagd.Ik heb weer Skype maar ben al mijn beltegoed kwijt en kan ook niet meer naar vaste telefoonnummers bellen.

    Dat is achterlijk en vraag me af hoe dit kan!

    Boze klant!!!!!

  • Cgipraet

    Ik heb een probleem met mijn skyp tegoed,er stond 32€op mijn oude skyp adres en nu heb ik me opnieuw aangemeld met een andere skypnaam in gevuld en alle beltegoeden staat op nul,wat moet ik doen om het terug tekrijgen of duurt dat even