Skype valt uit

  • Corry

    Hoe komt het dat terwijl wij aan het Skypen zijn de Computer uitvalt in het gesprek waar we dan mee bezig zijn?

  • Chocomel14159

    Dat ligt er helemaal aan wat je met uitvallen bedoelt. Valt ie in één keer uit? Of eerst een blauw scherm, of zie je een gewone ‘uitschakelprocedure’?

  • Quaas

    Ik zou even de temperatuur checken van je pc

    of heb je een laag ram geheugen waardoor terwijl je veel programmas draait je pc het niet aankan en uitvalt?

  • PaulStolk

    Wij skypen toch nooit?

  • gerald veldmeijer

    kan telefonisch via skype geen contact meer krijgren. mededeling van skype : probleem met aanm…..

  • P.J.van Soest

    L.S Al drie weken krijg ik geen Skype verbinding.Steeds verschijnt een mededeling dat er een fout is geslopen

    in de verbinding. “Onze excuses daarvoor.De site wordt nu gesloten”

    Al vele malen heb ik rapport laten verzenden.Op helpdesk vind ik wel een vragenformulier maar geen knop

    voor verzenden:dat levert dus niets op.

    Het is wel opvallend hoe slecht U bereikbaar bent voor klanten.

    Zorg s.v.p.dat ik weer Skype kan gebruiken.

    Eventueel kunt U mij bellen op:077-xxxxxxx.

    Beste groet.

  • Fred

    Ik ben helemaal klaar met Skype, verbinding valt steeds weg en dan heb ik nog een betaalaccount ook.

    Leuk voor hen dat ze zo hard groeien maar zorg dat je systemen dat dan ook doen zodat je klanten een betrouwbare oplossing hebben.

    Ik ga in ieder geval over naar VOIP en zeg Skype gedag.

    Een zeer ontevreden gebruiker.

  • Nel Kroon

    Het is mij al een paar keer overkomen, dat terwijl ik aan het chatten ben met een vriend in Duitsland, het beeld opeens helemaal vaststaat en ik helemaal niets meer kan doen, Ik kan niet chatten en niet uitloggen, alleen maar wachten tot het beeld weer wat gaat doen. dit duurt soms wel een kwartier.

    OOk gebeurt het soms dat als ik hem wil bellen , ik wel het geluid van de telefoon hoor, maar dat gaat steeds sneller totdat het een soort geratel is.

    Ik gebruik meestal chatten met video, maar hij heeft geen webcam, dus dat wordt voor hem alleen chatten.

    weet iemand waar deze problemen aan liggen ?? Graag goede raad

  • Nout van Elen

    Programma start met de mededeling Home niet beschikbaar. Vervolgens bellen via account na 3-4 bellen valt het programma compleet weg. Opnieuw gedaan met AVG helemaal uit, blijft hetzefde.

  • stephanie

    ik hoor der elke keer uitgezet in een gesprek ik hoor der nu gek van