Telefoonnummer of email adres van Skype helpdesk

  • janvoss

    https://support.skype.com/en-gb/support_selection

    hier kun je inloggen op je skype en een berichtje achterlaten

    groetjes Jan_voss

  • Elske

    Hallo,

    Mijn pc is door een vervuilde update van McAfee gecrasht. Inmiddels is dit verholpen en wil ik Skype opnieuw installeren. Wanneer ik dit doe loop ik tegen hetzelfde probleem aan als meederen hier.

    Ik krijg na het downloaden een totaal andere versie (dat tot daar aan toe), maar zie mijn tegoed niet terug. Weg. Foetsie!! Terwijl ik via mijn account kan zien dat dit er wél opstaat.

    Is er al iemand achter een adres van die mensen gekomen, zodat ik ze kan mailen of bellen?

    Alvast bedankt.

    Elske

  • Johan

    Dat komt waarschijnlijk omdat je na installatie van Skype een nieuw Skype account hebt aangemaakt en niet voor de (wat verborgen) optie ‘inloggen met bestaand account’ hebt gekozen.

    Ik denk dat ik hier maar eens een screencast video over ga maken, want er zijn wel heel veel mensen die per ongeluk een nieuw account aanmaken na het (opnieuw) installeren van Skype.

  • CORA GOOIJER

    ik heb gestort opgehoogd , maar word er niet bij geschreven , maar wel de purchase eraf !!!!!!!! niet leuk

  • Han Baas

    Ik merk dat ik van Skype geen emailadres kan vinden. Ik had beltegoed willen bijkopen maar dat lijkt op mijn manier niet te kunnen. Jammer, dan gaat het over. Ik kijk tegenwoordig, voor ik enige zaken doe, eerst of die instelling redelijk via email bereikbaar is, zo niet dan doe ik daar geen zaken meer mee. Han Baas, calle Valero Montero 23, 12400 Segorbe, Espana.

  • johan ligtenberg

    van de tarieven klopt ook niks, voor een 20 minuten bellen naar gsm binnen Ned betaal ik zo een 6 euro ….

  • slingerland-vdberg, monica

    Kunt u mij mededelen, waarom mijn computer, niet automatisch opstart SKYPE

    Heb al een nieuw wachtwoord aangemaakt., ligt het aan mij, doe ik iets niet goed???

  • gerardtimmermans1@gmail.com

    hoe moet ik storten ?? waar kan ik de tlf nummers door geven ,,waar ik naar toe wil bellen

  • Els van der Houwen-Koudenburg

    Wij maken al 3 jaar gebruik van Skype (i.v.m. verblijf in het buitenland) en nu geeft Skype plotseling aan dat de laptop (waar ik al die tijd al gebruik van maak) te langzaam is. Evenals op het notebook dat we onlangs aangeschaft hebben. De laptop is Windows Vista en het notebook Windows 7. Weet iemand hier een oplossing voor?

  • DIRK

    Beste, ik heb sinds een maand problemen met bellen, de verbinding wordt direct verbroken.

    Hebt U intussen al een adres of nr van helpdesk kunnnen vinden?

    Alvast bedankt