https://support.skype.com/en-gb/support_selection
hier kun je inloggen op je skype en een berichtje achterlaten
groetjes Jan_voss
Hallo,
Mijn pc is door een vervuilde update van McAfee gecrasht. Inmiddels is dit verholpen en wil ik Skype opnieuw installeren. Wanneer ik dit doe loop ik tegen hetzelfde probleem aan als meederen hier.
Ik krijg na het downloaden een totaal andere versie (dat tot daar aan toe), maar zie mijn tegoed niet terug. Weg. Foetsie!! Terwijl ik via mijn account kan zien dat dit er wél opstaat.
Is er al iemand achter een adres van die mensen gekomen, zodat ik ze kan mailen of bellen?
Alvast bedankt.
Elske
Dat komt waarschijnlijk omdat je na installatie van Skype een nieuw Skype account hebt aangemaakt en niet voor de (wat verborgen) optie ‘inloggen met bestaand account’ hebt gekozen.
Ik denk dat ik hier maar eens een screencast video over ga maken, want er zijn wel heel veel mensen die per ongeluk een nieuw account aanmaken na het (opnieuw) installeren van Skype.
Ik merk dat ik van Skype geen emailadres kan vinden. Ik had beltegoed willen bijkopen maar dat lijkt op mijn manier niet te kunnen. Jammer, dan gaat het over. Ik kijk tegenwoordig, voor ik enige zaken doe, eerst of die instelling redelijk via email bereikbaar is, zo niet dan doe ik daar geen zaken meer mee. Han Baas, calle Valero Montero 23, 12400 Segorbe, Espana.
Wij maken al 3 jaar gebruik van Skype (i.v.m. verblijf in het buitenland) en nu geeft Skype plotseling aan dat de laptop (waar ik al die tijd al gebruik van maak) te langzaam is. Evenals op het notebook dat we onlangs aangeschaft hebben. De laptop is Windows Vista en het notebook Windows 7. Weet iemand hier een oplossing voor?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?