Skype account opstarten op een andere pc.

  • J.H.A. van Gerwen

    Hallo, hoe kan ik mijn Skype-beltegoed dat op mijn oude PC staat gebruiken op mijn nieuwe laptop?

    groeten J.van Gerwen

  • skype

    J.H.A. van Gerwen Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo, hoe kan ik mijn Skype-beltegoed dat op mijn

    > oude PC staat gebruiken op mijn nieuwe laptop?

    > groeten J.van Gerwen

    Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is ervoor te zorgen dat je bij het installeren van Skype niet een nieuw account aanmaakt, maar inlogt met dezelfde loginnaam/wachtwoord als je gebruikte op je oude computer.

  • Regina

    Hallo…

    Hoe log ik in op mijn Skypeaccount vanaf een andere computer waar al een Skypeaccount (van iemand anders) op geinstalleerd staat?

    B.v.d.

  • skype

    Regina Schreef:

    >

    > Hoe log ik in op mijn Skypeaccount vanaf een

    > andere computer waar al een Skypeaccount (van

    > iemand anders) op geinstalleerd staat?

    Klik op ‘Skype’ (het eerste menu-item linksbovenaan) en daarna op ‘Sign Out’ / ‘Afmelden’ en meld je vervolgens aan met je eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Let er wel op dat als je het vinkje bij ‘Onthoud mijn Wachtwoord’ niet aanvinkt als je op een computer van iemand anders inlogt.

  • Riek

    Beste

    Ik heb een nieuwe computer en wil daar mijn skype-account op overzetten. Maar de melding: ‘ik heb al een skype-account’(waar ik op zou moet klikken) bestaat niet. Wat moet ik doen?

    Riek

  • Pita van Beemen.barendrecht

    pc heeft nieuwe harde schijf hoe moet je je skype opnieuw installeren

  • Elly pennings

    Ik wil Skype op andere pc, maar ben mijn wachtwoord vergeten!

    Wat nu?

  • anouska

    ik wil op deze laptop waar nog geen skype opstaat skype gebruiken maar ik heb al een skype naam

  • jatvos

    heb een andere laptop en kan skype er niet in krijgen

  • bernadette505050

    T