Skype account opstarten op een andere pc.

  • Januss61

    Kun je op een andere computer je account opstarten, en zo ja, hoe doe je dit?

  • Jacqy

    Hallo

    Ik ben op zoek om skype op te starten op een andere pc ,en ben zo hier beland

    Ik zie dat je met de zelfde vraag zit

    Heb je ondertussen al een oplossing gevonde

    Zoja zou je me ze willen doorsturen

    Vele dank bij voorbaat

    Jacqy.catteeuw@telenet.be

  • t.f.van.goudswaard

    hoe moet ik mijn account overmaken op mijn nieuwe pc

  • WordPress Startpagina

    Na het installeren van de Skype software moet je kiezen voor het inloggen met een bestaand account (dus niet het standaard formulier invullen om een nieuw account aan te maken!). Na het inloggen zullen al je contactpersonen in Skype zichtbaar zijn op de nieuwe pc.

    Je dient overigens wel je Skype gebruikersnaam en wachtwoord te weten! Als je je wachtwoord niet meer weet kun je op de ‘Forgot your password?’ link klikken. Je zult dan een nieuw wachtwoord per email ontvangen.

  • a bosman

    Hi Rixt zit in ziekemhuis achter de computer

  • spaansepien

    hallo

  • miriamyvana

    hallo

  • wies

    ik wil skype overzetten op andere computer maar weet niet hoe dit moet

  • skype

    Beste Wies,

    Om Skype op een andere computer te gebruiken dien je het eerst te installeren. Je moet daarvoor de Skype software downloaden van de Skype website: http://bit.ly/e6f7xo

    Het is belangrijk om je Skype gebruikersnaam te noteren waarvan je op je huidige computer gebruik maakt. Tijdens de installatie wordt gevraagd om een nieuw account aan te maken, maar dit moet je niet doen. Kies voor de optie ‘ik heb al een skype account’ en vul daar je bestaande Skype gebruikersnaam en wachtwoord in.

    Als het goed is worden dan na het inloggen al je huidige contactpersonen ook op in je Skype op de nieuwe computer getoond.

    Succes!

  • nelleke

    Is het mogelijk een account te openen op een andere p.c. zonder mijn skypenaam en conctacten te verliezen?