ik zoek mail-contact met helpdesk Skype

  • eric cremers

    Al drie dagen zijn mijn vrouw en ik bezig om een account te betalen bij Skype. Verschillende pogingen met het betalen met een Mastercard (zelfs twee verschillende) willen niet lukken. We kunnen nu dus niet Skypen en dat is voor ons erg belangrijk. Vandaag heb ik iets anders betaald met mijn Masterdcard en dat gaf geen enkel probleem, dus daar ligt het niet aan. We kunnen maar geen contact krijgen met Skype en kunnen ook nergens een mail-adres vinden. Het enige dat we van hun ontvangen is een no-reply mail waar we ook niets mee opschieten. We draaien al drie dagen in een cirkeltje rond en alles komt er op neer dat onze Mastercards niet geaccepteerd worden of in ieder geval dat de afschrijving niet lukt. Wie kan ons helpen?

    Eric Cremers

  • nadine_freddy

    ik kan op geen enkele manier terug op skype komen met deze account nadine_freddy, wanneer ik met de ontvangen ‘temporary code’ probeer geeft het systeeem ‘ongeldige code’.

  • wil van veenendaal

    graag zou ik van U willen weten hoe ik post van vreemden (dus niet van mijn contactpersonen) kan verwijderen/blokkeren. Heb nu verschillende mailtjes gehad o.a. uit Ghana waar ik niet op gesteld ben. Engels e.d. kan ik niet vertalen . Ik hoop dat U mij verder kan helpen.

    Bij voorbaat dank.

    Wil.

  • inger jautze

    Mijn naam is inger jautze. Sinds va daag kan ik niet meer gebruik maken van skype. Blijkbazr is het wachtwoord verlopen. U verwijst dan naar arend jautze. Dit is mijn man die ooit zich ooit heeft aangemeld doch er nooit gebruik van heeft gemaakt. Als ik een nieuw wachtwoord wil krijg ik een code op naam van arend jautze.. mijn account staat op naam van inger jautze. Hoe lossen we dit op. Het account van arend jautze kan vervallen omdat wij beiden van mijn account gebruik maken, ben nu op vakantie en mis het gebruik van uw dienst erg. Graag uw reactie.

  • Peter Brouwer

    Door geknoei van een van mijn dochters heb ik nu een Skype account gebruikersnaam (tinbrouw48) en ben ik ook gisteren nog eens aangemeld voor een gratis proefperiode van 7 dagen van een of

    andere groeps Skype account.

    Ik wil het gebeuren nu werkelijk helemaal beëindigen.

    Met dank.