problemen met MSN overzetten naar Skype messenger

  • fazantje

    Hallo,

    Ik ben helper en modje van het antivirusprikbord en help ook regelmatig op het hardwareprikbord.

    Nu krijgen we regelmatig vragen over het overzetten van MSN naar Skype messenger.

    Het probleem ligt bij de leeftijdsmelding.

    >>>Sorry, kan geen verbinding maken aan Skype met Microsoft omdat deze account niet voldoet aan de leeftijdsgrens voor uw land.<<<

    Wat kan hier aan veranderd worden om Skype wel te laten werken:S

    Deze melding komt zelfs voor bij mensen met een zeer ruim volwassen leeftijd.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Groetjes Huib;)

  • Toos

    kan ik messinger over zetten naar skype

    maar ik ben ben mijn ww kwijt

    maakt dat nikt uit gr Toos

  • Henk de Vries

    Wat een zooitje!!!! even messenger overzetten naar skype…….WAARDELOOS….:o

  • fazantje

    Tja, bij de ene gaat het goed (gelukkig bij mij wel) en bij de ander niet.

    Een antwoord hierop heb ik nog niet.

    Had eigenlijk wel een berichtje van de moderator alhier verwacht.

    Misschien met vakantie, dus we wachten nog rustig af;)

    Groetjes Huib;)

  • Gudrun

    Heb het gister overgezet. Stond bij Messenger dat het automatisch bijgewerkt werd. Gebeurde ook maar kan niet meer chatten nu of moeten anderen contactpersonen ook dan Skype hebben ?? Ander persoon waar ik mee wilde chatten had wel Skype begrijpen doen we het allebeide niet.

  • lafinah

    Ik was van plan om mijn msn over te zetten naar Skype. Omdat ik al een account bij Skype heb (alleen nog niet actief gebruikt) en mijn ww ben vergeten, heb ik me een link laten toesturen. Deze is dan 6uur geldig. Als ik het mailtje krijg en deze kopieer', werkt deze niet? Dus nogmaals mijn mailadres achtegelalen en ik kreeg wéér een nieuw tijdelijk ww. Maar ook deze werkt niet als ik die in voer… Hoe kan ik msn nu samenvoegen met skype??? Een nw skype accoun maken is geen optie wat dan moet ik alsnog mijn huidige mailadres gebuiken en dan zal hoogstwaarschijnlijk worden aangegeven dat dit mail adres al wordt gebruikt.. En nu? Hoe kom ik in mn skype account zodat ik me ww kan wijzigen, zonder ww of link? Help