Ik heb vorige maand een skype nummer gekocht een 030 nummer via Skype. Bij dat nummer staat bij aankoop duidelijk het UPC logo vermeld.

Wat ik ook probeer en doe in skype, het 030 nummer wilt maar niet aan gaan bij uitgaand bellen. Nog steeds zien de ontvangers mijn 030 nr niet.

Een helpdesk vinden of bellen van SKYPE is onmogelijk, heb UPC plat gebeld maar die zijn ook zo dom als een achterwerk van een varken.

Je moet een mederwerker uitleggen om een account aan te maken bij skype en dan maar eens te kijken bij een nummer kopen of het UPC logo er bij staat.

Men zegt, wij hebben niets met skype, blijkbaar wel anders staat je logo er niet bij.

Gezien het logo er bij staat, komen de nummers bij UPC vandaan. Als die nummers daar actief staan, dan is het UPC die de nummers kan activeren voor uitgaand bellen.

Dat heeft niets meer met skype te maken. Ik zit nou nog te wachten tot een medewerker van UPC mij mailt of belt, tjah lastige vragen schuif je liever van tafel.

Al met al, ik heb 50 euro voor dat stomme nummer betaald voor een jaar. Het zijn een stelletje oplichters bij skype en UPC.

Het lukt trouwens helemaal niet om ook een gsm nr te activeren als nummer weergave, heb al diverse pogingen gedaan. Krijg maar 1 sms en daarna nooit meer wat.

Lang leven het systeem dat alleen maar automatisch loopt en geen mens meer aan te pas komt, net zo verrot als GMAIL, raak je je account kwijt, kan je hem niet meer terug krijgen,

niemand bereikbaar.

Liefst zou ik mijn geld terug willen en adios met skype. hebben het toch over een flink bedrag van 50 euro.

Voor 30 euro per maand heb ik bij vectone 3.000 minuten, bel je tegen 1 cent per minuut en je hebt een gsm nr als nr weergave (bellen naar mobiel en huisnummers a 1 cent zonder start tarief in NL).

Oja ik heb 2x een bericht naar support van skype gestuurd, geen antwoord gekregen

Iemand nog een idee? Misschien kan ik beter de computer de deur uit gooien.

UPDATE 28 11 2012

Het 030 nummer wat ik gekocht had blijkt meerdere malen op diverse website via google te vinden is bij een buitenlands beveiligings bedrijf.

Ik voel me goed in de maling genomen door skype, kan niemand bereiken om het nummer te wijzigen.

En nog steeds geen nummerweergave bij uitgaand bellen