belminuten

  • francischa klaver

    Goedenmiddag,

    Ik heb een Skype abonnement voor bellen naar Nederlandse vaste telefoonnummers en een beltegoed voor bellen naar andere nummers.

    Nu blijkt dat mijn belminuten voor deze maand al opgebruikt zijn. Ik heb mijn belgedrag bekeken en daar zag ik dat de telling van de belminuten totaal niet klopt met de tijd die ik bel. Mijn laatste gesprek was bijvoorbeeld 6 minuten, maar er wordt 1 uur en 13 minuten in rekening gebracht. Eerder heb ik een gesprek gevoerd dat langer duurde dan 13 uur, wat natuurlijk absoluut niet klopt.

    Dit is niet mijn enige klacht: op 28 juni werd mijn jaarabonnement voor bellen naar Nederlandse vaste nummers verlengd. Tegelijk met het bedrag daarvoor, werd er ook 4 x € 11, 50 wegens saldotekort afgeschreven. Het beltegoed werd echter niet verhoogd. Ik probeer nu € 46,- terug te boeken wegens onterechte afboeking.

    Graag wil ik dat mijn klachten binnen 14 dagen na nu opgelost zullen zijn, anders zie ik me genoodzaakt een populair televisieprogramma in te schakelen en mijn klacht daar te deponeren.

    Verder heb ik nog kritiek op de bereikbaarheid van Skype. Ik heb nergens een telefoonnummer kunnen vinden om mijn klacht te deponeren. Ook heb ik geen klantenservice van Skype kunnen vinden. Bij toeval, en na lang zoeken, probeer ik het nu via deze weg, maar Skype.startpagina.nl/prikbord lijkt mij niet een voordehandliggende site voor mensen die een vraag of een klacht hebben.

    Ik verwacht binnenkort van u een bericht.

    Met vriendelijke groet,

    F.J. Klaver

    Skypenaam: francischa.klaver

    francischa-j@hotmail.com

  • francischa klaver

    Ik heb een Skype abonnement voor bellen naar Nederlandse vaste telefoonnummers en een beltegoed voor bellen naar andere nummers.

    Nu blijkt dat mijn belminuten voor deze maand al opgebruikt zijn. Ik heb mijn belgedrag bekeken en daar zag ik dat de telling van de belminuten totaal niet klopt met de tijd die ik bel. Mijn laatste gesprek was bijvoorbeeld 6 minuten, maar er wordt 1 uur en 13 minuten in rekening gebracht. Eerder heb ik een gesprek gevoerd dat langer duurde dan 13 uur, wat natuurlijk absoluut niet klopt.

    Dit is niet mijn enige klacht: op 28 juni werd mijn jaarabonnement voor bellen naar Nederlandse vaste nummers verlengd. Tegelijk met het bedrag daarvoor, werd er ook 4 x € 11, 50 wegens saldotekort afgeschreven. Het beltegoed werd echter niet verhoogd. Ik probeer nu € 46,- terug te boeken wegens onterechte afboeking.

    Graag wil ik dat mijn klachten binnen 14 dagen na nu opgelost zullen zijn, anders zie ik me genoodzaakt een populair televisieprogramma in te schakelen en mijn klacht daar te deponeren.

    Verder heb ik nog kritiek op de bereikbaarheid van Skype. Ik heb nergens een telefoonnummer kunnen vinden om mijn klacht te deponeren. Ook heb ik geen klantenservice van Skype kunnen vinden. Bij toeval, en na lang zoeken, probeer ik het nu via deze weg, maar Skype.startpagina.nl/prikbord lijkt mij niet een voordehandliggende site voor mensen die een vraag of een klacht hebben.

    Ik verwacht binnenkort van u een bericht.

    Met vriendelijke groet,

    F.J. Klaver

    Skypenaam: francischa.klaver

    francischa-j@hotmail.com