Oplichting Skype

  • Daniel

    Mensen op passen met het kopen van skype abonnement.Ik heb op 08-08-2012 een abonnement van een jaar om vrienden in frankrijk te bellen,ik heb €48,16 betald en dit is van mijn credit card afgeboekt.Ik heb nog niets onvangen op mijn account en als ik bel krijg ik een melding dat ik skype moet kopen.Ik kan geen contact op nemen met skype.Dus ik vind dat ze de mensen oplichten .Het is beter om geen skype abonnement niet kopen want je krijg je geld niet terug.Als iemand een oplossing weet, zou dat fijn zijn.

  • skype

    Check eens heel goed voor welke Skype gebruikersnaam je beltegoed hebt gekocht en met welke gebruikersnaam je nu bent ingelogd in de Skype software.

    Omdat bij het nieuw installeren van Skype de optie voor het inloggen met je huidige gebruikersnaam nogal verstopt zit, maken de meeste mensen bij (her-)installatie een nieuw account aan in plaats van in te loggen met hun bestaande gebruikersnaam. Vervolgens klagen ze over het feit dat hun contactpersonen en/of beltegoed zijn ‘verdwenen’ terwijl deze nog gewoon aanwezig zijn in het oorspronkelijk gebruikte account.

  • francischa klaver

    Hallo Daniel,

    Zijn jouw klachten inmiddels opgelost?

    Ik heb zelf problemen met Skype. Ik heb ook een abonnement voor bellen in Nederland naar vaste nummers, maar de afgeschreven belminuten deugen niet. Zo zou ik vorige week meer dan 13 minuten hebben gebeld en vandaag meer dan 1 uur, terwijl dat maar 6 minuten was.

    Ik heb net een bericht naar Skype gestuurd met mijn klachten en ook dat ze geen klantenservice hebben, waar je even naartoe kunt bellen.

    Als de problemen niet binnenkort zijn opgelost, dan zal ik De Belbus of een ander populair programma dat consumentenbelangen behartigt benaderen. Als jij dan mee wilt doen, moet je me even mailen. Misschien weet je nog meer klachten te verzamelen. Samen staan we sterker!

    Met vriendelijke groeten,

    Francischa

    francischa-j@hotmail.com

  • joop pors

    Home werkt niet meer op mjn laptop

    Zonder enige reden is plotseling ± 2 weken geleden “Home ”gestopt.

    AKn dus geen verbinding meer krijgen / ben gewoon niet meer bereikbaar.

    Op mijn Ipad werkt eea nog normaal

    Als ik een nieuwe account aanmaakt, ben ik wel mijn beltegeod kwijt.

    IS is op geen maniet contact te krijgen met

    Hoe kan dit opgelost worden?

    groet

    joop