abonnement betaald na een week kan ik nog niet bellen

  • els

    hallo,

    ik heb na 3 keer een tegoed gekocht te hebben heb ik een abonnement genomen voor 3 maanden, ik krijg te zien op skype dat ik het tegoed gekocht heb maar bellen gaat niet..dan krijg ik de melding dat ik een abonnement moet kopen. en bij skype kun je niet aankloppen met je vraag.

    wie weet raad

  • skype

    Hallo Els,

    In de meeste gevallen komt dit doordat je tegoed hebt gekocht voor een andere gebruikersnaam dan degene die je hebt ingevuld bij het installeren van Skype. Controleer dus eerst heel goed voor welke gebruikersnaam je een abonnement hebt gekocht en met welke gebruikersnaam je bent ingelogd in de Skype software. Dit is zeker van belang als je het beltegoed hebt gekocht via een andere computer dan waar je nu mee probeert te bellen.

    Mocht dit niet werken, check dan welk abonnement je hebt gekocht. Zo kun je bijvoorbeeld met een ‘Onbeperkt Europa’ abonnement niet naar de USA bellen.

  • els vrijdag

    hallo ,

    dank voor uw snelle reaktie.

    ik krijg wel keurig te zien dat een bestelnr. op mijn account te zien en de datum dat ik betaald heb. ben steeds op dezelfde laptop bezig en heb een abonnement voor europa aangeschaft, bel vanuit spanje naar nederland en wil over een maand alleen in nederland met mijn skypetegoed bellen.

    groet,

    els