Skype beltegoed en contactpersonen weg

  • Ceescie

    hallo

    23 06 2011 is mijn skype van mijn pc verwijdert ook mijn bel tegoed is weg.

    heb het opnieuw geinstallerd maar niets komt terug niet mijn contactpersonen en niet mijn beltegoed

    wat moet ik er mee doen.

    graag een antwoord

  • WordPress Startpagina

    Hallo Ceescie,

    Een probleem dat zich veel voordoet is dat gebruikers na installatie van Skype een nieuwe gebruikersnaam aanmaken in plaats van in te loggen met hun bestaande account.

    Weet je zeker dat je ingelogd bent met je Skype account dat je gebruikte voordat je de software van je computer verwijderde?

    Eventueel kun je vragen aan mensen waarmee je voorheen via Skype contact had of ze even kunnen checken welke Skype gebruikersnaam ze in hun contactenlijst hebben staan.

    Succes!

  • itsme

    Het lijkt er erg op dat je niet bent ingelogd. Dat is dus wat je moet doen: inloggen, dan zie je je contactpersonen weer en ook je beltegoed.

  • Paul Loven

    Mijn Skype beltegoed en contactpersonen zijn weg.

    Paul Loven

  • martinevdk2010

    hoezo vervalt mijn beltegoed ???

    schandalig !!

    en svp HELP om dit te voorkomen . !!

    ik zal vast “” alles “” verkeerd doen

    maar DAT is toch nog geen redeb om beltegoed te laten VERVALLEN

    svp HELP

    als je beltegoed hebt hoef je toch geen abonnement … !!

    krijg al dagen geen contact

    HELP

  • yvonne valentijn

    ja ik heb ook bel te goed gekocht en mijn account zegt dat ik nul te goed heb waar is dit gebleven zonder ooit gebeld te hebben is er een klacht nr ?

  • joop nederhof

    Moet mijn beltegoed “reactiveren”VOLGENS INSTRUCTIES MOET IK INLOGGEN (HEB IK GEDAAN MAAR KOM NIET OP HET ONDERWERP te goed !!!! WAARDOOR IK NIET VERDER KOM

  • jeanbogemans

    ik heb 10 euro geplaatst op Skype,er is niets meer van terug te vinden.

    zo is het wel gemakkelijk om goedkope telefoons te beloven,temeer dat men u nergens kan bereiken

    sorry maar dit is geen serieuze manier van handelen,het spijt me maar ik speel uw spelletje niet meer mee