veranderen van abonnement

  • jeannine Gelan

    Kan ik mijn abonnement veranderen? ik zou er eveneens mobiele nrs mee willen opbellen?

  • ad.stenssen

    Heb 2 keer € 11.50 aan skype betaald en geen beltegoed ontvangen.14 augustus 2009 met nr.xxxxxxxx en 1 november 2010 met nr.xxxxxxxx zie koopoverzicht,nog steeds in afwachting???? Heb meerdere malen kontakt opgenomen, eenmaal hebben ze mij verzocht kopie op te sturen (heb ik gedaan) van de afschriften. Sindsdien wordt er niet meer gereageerd, hopende op een goede verwerking van het beltegoed verblijft, Ad Stenssen_Xxxxxxxxx x_xxxx XX _Xxxxxxxx_ Tel: xxxxxxxxxx

    Noot van beheerder:

    Beste Ad, dit prikbord is onafhankelijk van Skype, ik kan je dan ook niet helpen met betalingsproblemen. Aangezien alle geplaatste berichten voor iedereen zichtbaar zijn, heb ik de persoonlijke informatie in je bericht verwijderd.

    Skype heeft helaas geen direct te bereiken helpdesk, maar via deze (engelstalige) pagina kun je een bericht achterlaten: https://support.skype.com/en/support_selection

  • els

    hallo , ik hebzelfde verzoek aan skype….zou niet weten hoe dit te doen. ben hier niet blij mee!!

  • Tjoan Jo

    Heb op 15 januari 2012 een sms-je gehad, dat nog 3 dagen en dan wordt mijn beltegoed van € 8,66 wordt gedeactiveert.. Het heeft me altijd verbaasd, dat ik op mijn PC nooit heb kunnen bellen. Ik had waarschijnlijk een oude Skype name. Kortgeleden kwam ik er achter, dat ik op mijn PC het goede Skype adres moest hebben en toen heb ik tjoan meiling als skype adres geactiveert. Ik heb dat achterhalen toen ik wachtwoorden aan het zoeken was. Vanaf vorige week en dat kunt U zien, ben ik aktief met mijn skype adres tjoan meiling, terwijl ik op mijn PC tjoan jo waarschijnlijk als skype naam gebruikte. Als dit zo is dan graag € 8,66 als beltegoed terug activeren. Groetjes en dank voor reactie. Tjoan Jo.

  • Boonaert Dirk

    jullie sturen mij alles in het frans en ik kan geen frans lezen enkel nederlands aub Boonaert irk Dank u

  • denysbernard

    Tjoan Jo Schreef:

    ——————————————————-

    > Heb op 15 januari 2012 een sms-je gehad, dat nog 3

    > dagen en dan wordt mijn beltegoed van € 8,66

    > wordt gedeactiveert.. Het heeft me altijd

    > verbaasd, dat ik op mijn PC nooit heb kunnen

    > bellen. Ik had waarschijnlijk een oude Skype name.

    > Kortgeleden kwam ik er achter, dat ik op mijn PC

    > het goede Skype adres moest hebben en toen heb ik

    > tjoan meiling als skype adres geactiveert. Ik heb

    > dat achterhalen toen ik wachtwoorden aan het

    > zoeken was. Vanaf vorige week en dat kunt U zien,

    > ben ik aktief met mijn skype adres tjoan meiling,

    > terwijl ik op mijn PC tjoan jo waarschijnlijk als

    > skype naam gebruikte. Als dit zo is dan graag €

    > 8,66 als beltegoed terug activeren. Groetjes en

    > dank voor reactie. Tjoan Jo.

  • b.flesschedrager

    ad.stenssen Schreef:

    ——————————————————-

    > Heb 2 keer € 11.50 aan skype betaald en geen

    > beltegoed ontvangen.14 augustus 2009 met

    > nr.xxxxxxxx en 1 november 2010 met nr.xxxxxxxx zie

    > koopoverzicht,nog steeds in afwachting???? Heb

    > meerdere malen kontakt opgenomen, eenmaal hebben

    > ze mij verzocht kopie op te sturen (heb ik gedaan)

    > van de afschriften. Sindsdien wordt er niet meer

    > gereageerd, hopende op een goede verwerking van

    > het beltegoed verblijft, Ad Stenssen_Xxxxxxxxx

    > x_xxxx XX _Xxxxxxxx_ Tel: xxxxxxxxxx

    >

    > Noot van beheerder:

    > Beste Ad, dit prikbord is onafhankelijk van Skype,

    > ik kan je dan ook niet helpen met

    > betalingsproblemen. Aangezien alle geplaatste

    > berichten voor iedereen zichtbaar zijn, heb ik de

    > persoonlijke informatie in je bericht verwijderd.

    >

    > Skype heeft helaas geen direct te bereiken

    > helpdesk, maar via deze (engelstalige) pagina kun

    > je een bericht achterlaten:

    > https://support.skype.com/en/support_selection