gebruik skype

  • Gerard

    Ik heb sinds kort een netbook, ik wil daarop skype installeren om bij mijn “verre” vakanties voordelig te kunnen bellen met vaste niet-skype gebruikers. Hoe pak ik dat aan ?

  • WordPress Startpagina

    Vanaf de site van Skype kun je het programma downloaden en installeren. Vervolgens dien je een keuze te maken tussen het kopen van ‘los’ beltegoed of een abonnement. Als je van plan bent om ook buiten de vakanties met Skype te bellen is een abonnement zeker aan te raden. Als je het eerst eens wilt uitproberen kun je ook gewoon beltegoed kopen zonder abonnement.

    Hier vind je een overzicht van de mogelijkheden: http://bit.ly/c3hFnl

    Let er wel op dat je voor het gebruik van Skype een internetverbinding op je vakantieplek nodig hebt! De meeste hotels bieden (al dan niet gratis) wifi aan, maar op campings is dat niet altijd het geval. Je kunt ook internetten via je mobiele telefoon, maar data verkeer is over het algemeen redelijk duur vanuit het buitenland.

  • gerard timmermans

    wil graag bellen met nederland . naar vaste tlf nummers.

  • gerard timmermans.

    graag wil bellen via skype naar nederlandse vaste tlf, hoe pak ik dit aan ??

  • bernadette soers

    Ik heb een abonnement Europa voor vaste lijnen.Heb betaald met Paypall.Waarom komt er telkens ik bel : jehebt geen beltegoed????Van skype kreeg ik e-mail dat ik kon bellen.Niet dus